עורך דין פשיטת רגל

עורך דין פשיטת רגל

עורך דין פשיטת רגל הוא עורך דין שתחום העיסוק שלו הוא בעניינים של חובות ופשיטות רגל. עורך דין זה, מטפל בתיקים של פשיטות רגל משני הצדדים – הן מצד החייבים והן מצד הנושים.

יש לציין שהליך של פשיטת רגל הוא הליך שיש בו יתרונות לשני הצדדים. החייב יכול, באמצעות ההליך, להיפטר מחלק ניכר מן החובות שלו, ולחזור למסלול חיים תקין ואף לקבל הזדמנות עסקית נוספת. בשפה פשוטה, בעזרת ליווי משפטי יכול החייב להגיע למצב של מחיקת חובות בהוצאה לפועל.

הנושים יכולים לקבל חלק או את כל הכסף המגיע להם, שללא ההליך אולי לא היו מקבלים כלל, או היו נאלצים לנקוט בשיטות שאינן נעימות לאף אחד מן הצדדים על מנת לקבל אותו. עורך דין פשיטת רגל מלווה את החייב או את הנושה לכל אורך ההליך, עד לקבלת ההפטר – אשר פוטר את החייב כל שאריות החוב שלו. 

שלבים של פשיטת רגל

בשלב הראשון, מגיש החייב בקשה להליך של פשיטת רגל. ההליך נידון בבית המשפט המחוזי, והכונס הכללי ממונה עליו. בהנחה שבית המשפט מאשר את ההליך, מוציא בית המשפט צו כינוס לנכסים של החייב.
בשלב הכינוס, כל הליך שמופנה נגד החייב נעצר, והחייב עצמו מוגבל בפעילויות כלכליות מסוימות וכן נאסרת עליו יציאה אל מחוץ לגבולות הארץ. עורך דין פשיטת רגל ממונה לנאמן על נכסיו של החייב. בשלב הבא מחולקים נכסיו של החייב לנושים על פי סדרי עדיפויות הקבועים בחוק, ולאחר מכן מוכרז החייב כפושט רגל והוא מקבל הפטר שלמעשה מאפשר מחיקת חובות בהוצאה לפועל.

 

 

חייב יכול, באמצעות הליך פשיטת רגל, להיפטר מחלק ניכר מן החובות שלו, ולחזור למסלול חיים תקין ואף לקבל הזדמנות עסקית נוספת

עו"ד פשיטת רגל אייל אשכנזי מלווה את החייב החל ממתן הצו לכינוס נכסים, עצירת כל ההליכים שהיו תלויים ועומדים כנגד החייב בתיקי הוצאה לפועל, הכרזתו כפושט רגל ועד למתן צו הפטר. 


​חייגו עכשיו 050-9786675 לקבלת ייעוץ וקביעת פגישה ללא התחייבות

 

חולם שייעצרו נגדך כל ההליכים המשפטיים ? כחלק מהליך פשיטת רגל , עורך דין פשיטת רגל ייעצור את כל ההליכים המשפטיים נגדך לדוגמא :

עיכוב הליכי הוצאה לפועל 
קבלת רישיון הנהיגה בחזרה 
הגנה מפני צווי פינוי 
ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ
מחיקת חובות ברשויות מעמ ומס הכנסה בתהליך פשיטת רגל

 

משרד עורכי דין לפשיטת רגל אייל אשכנזי מלווה את הלקוח תוך מתן ייעוץ שוטף וליווי משפטי לפרטיים ועסקים המבקשים לגבות חובות מפושט רגל או לחילופין, ייצוג חייבים בהליך של פשיטת רגל, ייצוג מול בתי המשפט והנאמן, ניהול הליכי פשיטת רגל, ייצוג החייב, הסדרי נושים ועוד
 

 

חזור לדף הבית 

מקדם אתרים
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק